04« 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14.15.16.17.18.19.20.21.22.23.24.25.26.27.28.29.30.31.»06

スポンサーサイト 


カテゴリ: スポンサー広告

tb: --    cm: --

Regular 

I have a party every January second.
This member is old friends since a kindergarten.
First is we go to restaurant , but we can't stay long time.
Because we have a lot of children.
(My friend have five children)
So we have second party in my house.
It's so long time.
201012.jpg

This time was my story by them.
They told me that you should get new job early , and you should change your manner when I went to an interview.
They were too much noisy.
But I know they worry to me.
I hope I can tell them good news early.
And I want to say to them " you should get girl friend , and get married".
Haha.

Then my son is going to go to Ibaragi today.
So I have to go there.
Today is snow.

私は毎年1月2日に幼稚園からの友人家族と食事をします。
初めは居酒屋に行くのですが、子供達が多い為長居が出来ません。
そこで我々は我が家にて2次会を行います。とても長い時間。。。。。
今回の話題は私の就職活動についてでした。
ま~~本当にギャアギャアと好きなことを言ってくれて、頭にきました。
例えば「面接の時の態度がでかすぎる」とか。。。。
おいおい!お前らは見たことあるのか???
私を心配してくれているのは解かっているけど、ただ単にからかわれるだけのような気がするが。。。。
でも俺を心配する前に、早く彼女を見つけて結婚すれっつーの!!
あっはっは~~~

私の息子は茨木に今日帰ります。
私は送って行かなければなりません。
あ~~今日は雪だぁ~~。。。。
スポンサーサイト

カテゴリ: 未分類

tb: 0   cm: 0

« The first practice  |  Happy new year. »

この記事に対するコメント

コメントの投稿

Secret

トラックバック

トラックバックURL
→http://soiga.blog105.fc2.com/tb.php/245-56693974
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

