03« 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14.15.16.17.18.19.20.21.22.23.24.25.26.27.28.29.30.»05

 


カテゴリ: スポンサー広告

tb: --    cm: --

When I saw her , she looks sad. 

I received a sad notice.
My friend died.
She was 35 years old.
I have met her on business.
She was of a cheerful disposition.
So when she visited us , she was cheering us up.
She had a cancer last spring.
But she was cured.
Then she got married and she was blessed with a child.
But when she got cancer again this spring , she wasn't operated.
She refused to do it , because she had to cut all tongue.
And she had a baby and she went to Heaven.
She couldn't hold her baby.
I thought there weren't the God in the world.
I'm so sad.

悲しい知らせが届きました。
前の会社で付き合いのあった友人が亡くなったと。。。。
彼女はまだ35歳。
彼女は非常に明るい性格で、我が社に尋ねて来てくれた時などは、職場の雰囲気が明るくなったものです。
彼女は昨年の春に舌癌を発症し、その時は簡単な手術で回復し、結婚、妊娠と明るい話題が続きましたが、今年の春に再発したそうです。しかしその治療とは舌を全て摘出しなければならないものだった為、彼女は拒否したそうです。
そして娘を出産し、先日天国へ行ってしまいました。
なんであんなに良い子が亡くならなければならないのでしょうか。。。。
私はお通夜に行ってきましたが、彼女の顔は悲しそうに見えました。
やりきれない気持ちで一杯です。

カテゴリ: 未分類

tb: 0   cm: 1

« This week.  |  Thanks for it. »

この記事に対するコメント

Re: No title

> 35歳ですか
> 子供をおいてゆく気持ちはとても想像すら出来ませんが、やりきれない思いがあったでしょうね。
>
> これからは天国より家族を見守っていてくれているのでしょう。
>
> 心よりご冥福いたします。

兄貴
本当に悲しかったと思います。
人生何があるか解からないので、今を精一杯生きましょう。

soiga #- | URL
2009/12/10 07:40 * 編集 *

コメントの投稿

Secret

トラックバック

トラックバックURL
→http://soiga.blog105.fc2.com/tb.php/237-c5d29525
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

