05« 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14.15.16.17.18.19.20.21.22.23.24.25.26.27.28.29.30.»07

スポンサーサイト 


カテゴリ: スポンサー広告

tb: --    cm: --

Aftre a long time. 

My first son is going to come back to my home today and he will stay home for 3 days.
I haven't seen him since I went to San Diego.
My wife told me that he became adult.
Is it true?
But, when I saw him , I was believed by it.
He has been changing body and he has been being polite.
I was happy.
His hair was long , so I will go to barbershop with him and someone cut his hair.
Then we will go to an optician's shop that he has to adjust his glasses.
But my plan was rejected by son....
I thought today is that everyone has arrived now , but my wife is going to party with her friend.
It's okay.

今日は長男が3日間の滞在予定で帰ってきます。
私はサンディエゴに行ってから彼に会っていません。
妻は大人になったと言っていましたが、本当かな~?
しかし彼は変わっていました。
彼の身体は引き締まり、礼儀正しくなっていたので嬉しく思いました。
そして彼の髪が伸びていたので散髪に行き、ついでに彼のメガネも調整してもらう予定でしたが彼に拒絶されました。。。。。
私は久しぶりに全員揃うと思いましたが、妻は既に友達との予定がありました。
仕方が無いね~。
スポンサーサイト

カテゴリ: 未分類

tb: 0   cm: 0

« Rain!!  |  Kendo! »

この記事に対するコメント

コメントの投稿

Secret

トラックバック

トラックバックURL
→http://soiga.blog105.fc2.com/tb.php/228-0ca64dca
この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

